Stranice

ponedjeljak, 21. srpnja 2014.

EBAY PALETA I KISTOVI

Ebay je najveća i najpopularnija stranica online trgovine, na njemu možete pronaći sve. Ali koliko je isplativo upravo preko njega naručivati kozmetiku?
Odlučila sam riskirati i naručiti nude paletu sjenila u 88 boja, te kistove.

OCJENA: 4/5


PALETA (55 kn)
Bila sam vrlo sumnjičava što se tiče naručivanja ove palete, ali pokazalo se da nije bilo potrebe za time. Jako sam zadovoljna kvalitetom palete s obzirom na cijenu.

DOBRE STRANE:
  • odličan intenzitet boje 
  • velik izbor nijansi 
  • dugotrajnost
  • sjajna pigmentacija 
  • lako miješanje boja

LOŠE STRANE:
  • suhoća sjenila
  • aplikatori koji dolaze s paletom su grozni (usporedila bih ih s brus papirom na koji se sjenila uopće ne prihvaćaju)

Još jedna slikica na kojoj se vidi jačina ovih boja u paleti. Odabrala sam od svake boje pomalo, slikano je nakon jednog poteza kistom i po mome mišljenju više nego zadovoljavajuće. Nakon 3,4 poteza postigne se boja kao što je u paleti.





KISTOVI (27 kn)
Da vas odmah obavijestim o svome neznanju, ne znam čemu služi koji kist. Koristim ih kako mi odgovara i zadovoljna sam. Također dolaze u preslatkoj rozoj futrolici, tako da ih uvijek imam kamo spremiti.


Što se ovog proizvoda tiče, ne mogu napraviti podjelu na dobre i loše karakteristike. Jednostavno ću napisati za što koristim koji kist.


#1
Evo jednog dijela seta kojemu ne mogu pogriješiti svrhu. Dakle, to su češljić i četkica za oblikovanje obrva. Na četkicu se može staviti lak, te na taj način zagladiti obrve, naravno prije nego se osuši. Obrve će tako stajati, a očistiti se može vodom.


#2
Kist koji koristim svaki dan je upravo ovaj. Obožavam ga! Koristim ga za nanošenje sjenila. Imam dojam da "upije" sjenilo i na taj ga način jednomjerno rasprostrani. Ima dvije strane, jednu koristim za svijetlije, a drugu za tamnije nijanse.



#3
Ovo je kist koji nikada ne koristim i jednostavno mi je beskoristan. Ako se ne varam, to je kist za nanošenje ruža, sjajila, ili bilo čega što se nanosi na usne.


#4
Ovaj kist ima srednju veličinu četkice i neko vrijeme nisam znala što bih s njim, dok nisam otkrila da je sjajan za podebljavanje obrva kada je to potrebno. Dovoljno je čvrst, a opet dovoljno mekan. Odličan!



#5
Čim je stigao ovaj sam umočila u tuš i zadovoljna sam. Nije savitljiv, plosnat je i tanak. Meni odličan u kombinaciji s nekim kremastim tušem.


#6 i #7
Ova dva kista se razlikuju samo po veličini, pa sam samo jedan uslikala. Oba ih koristim sa sjenilima, ponekad uži ponekad širi. Širi koristim sa svijetlim bojama na kapku, a uži ispod kapka ili s tamnijim bojama radi blendanja. 

#8
Meni služi isključivo za nanošenje pudera u kamenu, ali bi poslužio i za nanošenje rumenila. Malo je premekan za moj ukus ali definitivno kvalitetniji od essence kista koji sam koristila prije njega.


P.S. Paleta je dostupna u više kombinacija i boja, s više ili manje sjenila. Moja iduca investicija biti će u jednu šarenu ebay paletu. Ne bojte se da će se putem nešto polomiti jer Kinezi znaju kako upakirati proizvod.

"Whether I'm wearing lots of makeup or no makeup,
                                                    I'm always the same person inside."

Vaša Eternity xoxo

Broj komentara: 8:

  1. 3. kist je, ako se ne varam, za eyeliner, a ne za ruž...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. na paketu je pisalo da je jedan za usne, ja sam odlučila da bi to bio ovaj.. kist za usne, kao i za tuš mora bit što uži i što tanji, tako da vjerujem da se može koristiti za obje svrhe :)
      napomenula sam da pišem za što ja koji koristim a taj jednostavno ne koristim, ali hvala na savjetu :)

      Izbriši
  2. Vec duze vrijeme razmišljam o kupnji nude palete preko e-baya, sad cu si vjerojatno kupiti neku nakon tvog dobrog iskustva :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da imam istu paletu :D sasvim je ok, jedno vrijeme sam je koristila kao luda a onda sam je zapostavila. Imam nekoliko kistova s e-baya, neki su dobri, neki su loši :D za sitne novce se može naći super kist, a isto tako može da se pogriješi. Sreća pa su sitne pare u pitanju :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Da onaj ruž mislim da stvarno ne može biti dobar za ruž, već samo za gel liner, ali ako tebi služi i u tu svrhu onda ok :)
    Imala sam paletu s ebaya sa šarenim bojama, ali nije mi bila dobra :( Sad imam od Coastal Scents-a i skoro istog je pakiranja, ali je puno kvalitetnija, a cijena skoro ista...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jako je mekan, savitljiv i neprecizan u tu svrhu. meni ne odgovara s gel linerom, mozda nekome da :)
      mogla bih onda tu nabaviti, hvala na savjetu :)

      Izbriši