Stranice

četvrtak, 17. srpnja 2014.

KOREKTOR

Rijetke su žene sa savršenim tenom, kao i one koje se nakon neprospavane noći probude bez ikakvih tragova na koži. Podočnjaci, crvenilo, prištići, čak i pjegice koje nam ne izgledaju slatko, što god ljudi rekli. Posežemo za puderima, kremama u boji, ali te su nepravilnosti i dalje vidljive iz aviona (samo nama).

Ruku spasa pruža nam korektor. Moji omiljeni su oni u sticku, zato sam odlučila podijeliti svoje iskustvo. Iako je upravo korektor proizvod koji najviše koristim, za njega nikad ne izdvajam prevelike novce. Smatram da se za dvadesetak kuna može pronaći odličan stick koji potraje i do dva mjeseca svakodnevnim korištenjem.





Korektor nanosim nakon što stavim puder jer se tada lako stapa s cijelom konstrukcijom, ali se također može nanijeti i prije, ovisi kako kome odgovara. Također sam negdje pročitala da se korektor ne razmazuje već utapka prstima ili četkicom, no u mome slučaju to ne prolazi. Uvijek ga razmažem koliko god mogu i to mi tako odgovara. Pošto sam svijetloputa, kupujem najsvjetliju nijansu korektora. Trebalo bi kupiti jednu nijansu svijetliju od boje kože, no takvu još nisam pronašla (vjerojatno jer ne postoji french bijeli korektor). Dok ne pronađem taj savršeni, evo mojega mišljenja o nekoliko zadovoljavajućih.

CATRICE KOREKTOR (22 kn)


OCJENA: 4/5
DOBRE STRANE:
  • precizno nanošenje
  • dobro prekrivanje
  • lako razmazivanje
  • dugotrajnost
  • velik izbor nijansi
LOŠE STRANE:
  • pregust za moj ukus (ne dozvoljava koži da diše)
  • masan

ESSENCE KOREKTOR (17,90 kn)

OCJENA: 4/5
DOBRE STRANE:
  • odlično prekrivanje
  • velik izbor nijansi
  • postojan
  • ne čini kožu masnom
LOŠE STRANE:
  • prilično suh pa se teže razmazuje
  • nije ugodnog mirisa
  • lagano isušuje kožu
BEAUTY UK KOREKTOR (20 kn)

OCIJENA: 5/5
DOBRE STRANE:
  • odlično prekrivanje
  • stvoren za svjetlopute (nude nijansa)
  • lako nanošenje
  • postojan
  • sjajan na području ispod očiju
LOŠE STRANE:
  • malen izbor nijansi
S-HE KOREKTOR (21,90 kn)

OCJENA: 4,5/5
DOBRE STRANE:
  • solidno prekrivanje
  • veliki izbor nijansi
  • lako se nanosi
  • ugodnog mirisa
  • odličan za područje oko očiju
LOŠE STRANE:
  • nije postojan (nakon 2,5 h potrebno ponovno nanošenje)
  • lagano masan 
PREKRIVANJE

Na slici je prikazano prekrivanje redom: SH-E, beauty uk, essence, catrice. Moj favorit i apsolutni pobjednik je definitivno beauty uk korektor. Kupnju ovoga proizvoda nećete požaliti.

NIJANSE


Slika prikazuje nijanse korištene na testu prekrivanja. Za sve, osim beauty uk korektora, dostupne su četiri nijanse, dok beauty uk ima samo dvije.

P.S. Kod korektora slobodno koristite "više je manje" nauk, ako pogodite boju možete i cijelo lice korektorati. Također, njime možete popraviti i sitne nedostatke na području dekoltea.

     "Because beauty isn't enough,
                                                           there must be something more."

Vaša Eternity xoxo

4 komentara:

  1. Ja imam rimmel korektor koji sam platila oko 20 kn i odličan mi je :) a bijela sam k'o sir

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. morat cu ga isprobati kada potrosim zalihe, hvala na savjetu :)

      Izbriši
  2. Imam Artdeco, NYX i Oriflame! Odlični su mi! Svakako probaj jedan od ovih!

    OdgovoriIzbriši