Stranice

petak, 18. srpnja 2014.

KIKO LAKOVI - DA!

Ovo je lak koji želite! Kiko MAKE UP MILANO lakovi su kvalitetni talijanski lakovi, više nego prohvatljive cijene. Cijene lakova se inače kreću oko 2,50€ (19kn), no ja sam svoje upecala po cijeni od samo 1€ (7,5kn). Dakle, to su bez konkurencije najjeftiniji lakovi, a ujedno i kvalitetni. Lakovi se ne gule, brzo se suše, traju 7-8 dana. 
Same riječi hvale!


OCJENA: 5/5

SVIJETLO ZELENI (nijansa 268)
Lak koji sam koristila kao podlogu. Meni osobno super boja, u jednom nanošenju dovoljno intenzivna i odlično prekriva. 

TAMNO ZELENI (nijansa 392)
Na slikama izgleda crno, no lak je uživo tamno zeleni. Odlična zamjena crnom laku za one koji ga vole, tek na svjetlu se vidi u svom punom sjaju.


LJUBIČASTI (nijansa 315)
Tamniji ljubičasti lak, stvoren za zimsko doba.


NARANČASTI (nijansa 368)
Svijetli narančasti lak, meni osobno nije lijep jer sam svijetla, ali na tamnoputim ljepoticama bi divno izgledao. Dovoljno jedno nanošenje.


TAMNIJI PLAVI (nijansa 300)
Jedna od meni ljepših ljetnih nijansi, ali također iskoristim i tijekom zimskih mjeseci.


PLAVO-LJUBIČASTI (nijansa 337)
Divno izgleda na noktima, meni osobno jedan za svečanije prigode (naravno ne u ovoj zelenoj kombinaciji).



Prvotna ideja bila je da svaki nokat obojim u jednu boju, no onda sam shvatila da imam šest lakova pa sa se odlučila za ovu kombinaciju. Inače ne volim šarenilo, a morala sam vam pokazat ljepotu ovih lakova. Za ovakvo lakiranje bilo mi je potrebno 10ak minuta. Ne mislite na linije, pustite mašti na volju i farbaj! Ljeto je, šareno je!


P.S. Kupljeni su u Palmanovi, ali zbog ogromne navale u malom dućančiću uspjela sam dohvatiti samo ovih šest. Ovo su boje koje su ostale, nisu baš predivne, no na noktima izgledaju ljepše nego u bočicama.

    "I can't live without lip gloss, nail polish, and sparkly things."

Vaša Eternity xoxo

4 komentara:

  1. Jako su lijepi! Najljepši su mi tamno plavi i tamno ljubičasti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. upravo imam tu kombinaciju na noktima ali ne mogu staviti sliku u komentar :(

      Izbriši
  2. gdje si ih kupila? imam frendicu u austriji preko koje sam mislila doći do tih malih ljepotana.. još ako i ja prođem za euro po komadu sreći neće biti kraja :Đ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u Palmanovi u Italiji, btw putujem tamo kroz 2 tjedna pa ako imaš neku želju, slobodno pošalji mail pa se dogoorimo :)

      Izbriši